bergmaaaan

Alla inlägg under mars 2016

...

Av Julia - 23 mars 2016 23:56

Jag och Alexandra började med att ta in hästarna och red ut i bruces, det var jättemysigt och vi testade rida i den andra delen av bruces för första gången. Där var riktigt bra ridvägar och en tunnel under E6an som vi såklart också testade, funkade utan problem med snälla små hästisarna :) Vi var ute i 2 timmar så det känns ganska lagom att Jackie ska stå imorgon.
Efter drygt 5 timmar kände jag mig klar i stallet och lite hungrig så då for jag hem.

Botulismsprutan blev uppskuten så han får den om nån vecka istället.

Av Julia - 22 mars 2016 20:37

Idag cyklade jag till stallet och red Jackie på banan, han var verkligen sååå fin och pigg, JÄTTEPIGG! Så jag avslutade med att låta honom galoppera som han ville och efter det var det svårt att skritta av, för han var busiiig!
Sen så var det typ +8 så jag bytte täcke på honom, utan hals, vet inte om jag vågar titta på honom imorgon, menmen hellre lerig än för varm!

Ikväll vid 23.30 ska vi ner till knutan och hämta pappa som stannar en vecka innan han ska tillbaka till Vännäs igen.

Imorgon ska jag rida ut med Alex så det blir skönt för Jackie efter två dagars dressyr. Sedan ska han få sin sista botulismspruta imorgon så efter det blir det vila nån dag

Presentation

Julia Bergman & Munsboro Rock a Billy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards