bergmaaaan

Direktlänk till inlägg 28 maj 2016

Tävling i Malmö och Hästvakt till Loma

Av Julia - 28 maj 2016 22:20

Idag tävlade vi i Malmö, två klasser, lc+ och lc. Det var gräsbana som har blivit vår nya favorit. I första klassen rev han första hindert, skitsurt, men det tar jag på mig, red en alldeles för lång anridning och Jackie hann bli för lång så jag lyckades inte få ihop galoppen. Resten av sprången var superfina! I Lc+ nollade vi grunden och rev första i omhoppningen, vi kom på halvdistans så han trampade om och hann inte upp med frambenen.

När vi kom hem igen red jag ut Loma i bruces, red över bussbron ist för rondellen och testade den nya ridvägen :) 
Imorgon ska jag rida båda två igen för jag är Loma-vakt i helgen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 18 september 2016 21:20

Jag och jackie har ridit dressyr för 1,5år sedan. På URF och det var läskigt tyckte Jackan, red ihop 47% och lyckades inte rida över hela banan xD Nu är vi med i Gustavslunds ponnydressyr lag i div.2 och vi har ridit omgång 1, LC:2 i Kristianstad ...

Av Julia - 27 juni 2016 12:37


I torsdags åkte vi upp till enköping för att fira midsommar. Det var jättetrevligt och vi hann med att spela minigolf, kubb, bada, sola och massa annat. Det brukar vara så ledsamt när man ska åka hem igen, men denhär gången var det inte lika ledsamt ...

Av Julia - 8 maj 2016 22:45

Tävlingen i torsdags på åsbo pk gick bra, i första klassen Lc+ rev han 3 räcken, för jag höll inte ihop han tillräckligt. Med tanke på att jag nästan aldrig hoppat på hackamore så är det fortfarande lite ovant med stöd och kontakt, men till LBn rätta...

Av Julia - 5 maj 2016 00:07


Imorgon hoppar vi en Lc+ och en Lb i Åsbo. Det blir säsongsstart för 2016. Ikväll har vi putsat, badat Jackan och packat, bästa Elina hjälpte till ...

...

Av Julia - 23 mars 2016 23:56

Jag och Alexandra började med att ta in hästarna och red ut i bruces, det var jättemysigt och vi testade rida i den andra delen av bruces för första gången. Där var riktigt bra ridvägar och en tunnel under E6an som vi såklart också testade, funkade u...

Presentation

Julia Bergman & Munsboro Rock a Billy

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards